دریافت نسخه چاپی  

این سازمان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه­های زمین و مسکن نهایت سعی و تلاش خود را می­نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

 بنابراین:

  • در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نقایص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی ازتارنما را در سایت فراهم نموده است.
  • در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما، دسترس پذیری اطلاعات، بیانیه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
  • اهمیت به اطلاع رسانی و بروزرسانی اخبار، اطلاعیه­ها و ... در سایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان می باشد
  • دریافت شکایات، نظرات و انتقادات خدمت گیرندگان ازخدمات ارائه شده درسطح سازمان وهمچنین درخواست ملاقات حضوری  با مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان واحدهای عملیاتی سازمان از طریق میز خدمت الکترونیکی به آدرس servicedesk.nlho.irو پاسخگویی به ایشان در خصوص تمامی موارد مذکور از طریق ارسال پیامک با شماره 30006251 فراهم گردیده است
  • امکان ملاقات حضوری مدیرعامل سازمان با مراجعه کنندگان سازمان درروزهای سه شنبه هرهفته ازساعت 9 الی 12