راهبرد مشارکت

این سازمان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه­های زمین و مسکن نهایت سعی و تلاش خود را می­نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

 بنابراین:

  • در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نقایص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی ازتارنما را در سایت فراهم نموده است.
  • در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما، دسترس پذیری اطلاعات، بیانیه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
  • اهمیت به اطلاع رسانی و بروزرسانی اخبار، اطلاعیه­ها و ... در سایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان می باشد
  • دریافت شکایات، نظرات و انتقادات خدمت گیرندگان ازخدمات ارائه شده درسطح سازمان وهمچنین درخواست ملاقات حضوری  با مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان واحدهای عملیاتی سازمان از طریق میز خدمت الکترونیکی به آدرس servicedesk.nlho.irو پاسخگویی به ایشان در خصوص تمامی موارد مذکور از طریق ارسال پیامک با شماره 30006251 فراهم گردیده است
  • امکان ملاقات حضوری مدیرعامل سازمان با مراجعه کنندگان سازمان درروزهای سه شنبه هرهفته ازساعت 9 الی 12
تاریخ به روز رسانی:
1398/09/22
تعداد بازدید:
924
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تماس با ما
آدرس: میدان ونک، خیابان شهید خدامی، نبش چهار راه نیروی انتظامی، پلاک ۵۶ ، سازمان ملی زمین و مسکن
تلفن های تماس مردمی
دفتر روابط عمومی: 021-88792541
تلفن گویا: 021-88870023
دورنگار: 021-88777215
پست الکترونیک: info@nlho.ir
کدپستی:1994776514
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:15
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن است.
Powered by DorsaPortal